Direktlänk till inlägg 22 april 2015

Tiden flyger!

Av Sofia - 22 april 2015 19:00

tiden går fort och jag har inte haft någon ork till att skriva. Allt är bra, våren är här och lite mer energi har återvänt efter några vändor med sjukdomar. Båda barnen har haft vattkoppor och magsjukor så nu hoppas jag att vi alla får vara friska ett tag. Hedvig växer och utvecklas och älskar att krypa omkring ute i gräset och går med gåvagnen eller dockvagnen. Hon fyller ju ett år nästa månad! Elisas trots börjar bli lugnare. Det har ju inte varit så farligt men det har räckt till ändå. Jag har jobbat ett pass på jobbet och det kändes riktigt bra, börjar på riktigt den 1/6 så då tar maken över här hemma. Liten update just nu men mer senare

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 22 augusti 2015 20:39

Då har vecka 1 av 4 semesterveckor passerat. Började med att åka ut till stugan ett par dagar. Där blev det grillning, bad, lek, utflykt och kräftskiva. På hemvägen blev det ett stopp för ett barnkalas. Sedan har veckan rullat på med bakning, tandläk...

Av Sofia - 7 augusti 2015 21:49

En endaste arbetsvecka kvar sedan blir det äntligen semester! Lugn dag idag, kravlade mig upp ur sängen straxt före kl 15 sen har det inte hänt så mycket mer. Elisa följde med grannarna och badade och jag och Hedvig har lekt i trädgården. Pizza till ...

Av Sofia - 2 augusti 2015 04:53

jahopp, ska ställa om mig för att jobba natt imorrn/senare idag. Tänkte se en film när maken gick och la sig men jag somnade på studs och vaknade 3:15 helt stel i nacken. Är vaken nu istället. Måste alltid försöka ställa om mig redan natten innan, bl...

Av Sofia - 26 juli 2015 21:01

Elisa har två lösa tänder, stora tjejen! Hon är så stolt och väntar på att de ska ramla ut. De vickar lite lätt så det kan ju ta ett tag till men snart kommer tandfen :). Annars går vi mest och väntar på sommaren men ärligt talat så har jag gett upp....

Av Sofia - 3 juli 2015 01:59

det här med att blogga tror jag håller på att dö ut för mig men jag lever så ni vet så ett inlägg nu så får vi se om det blir något mer. Har inte så mycket tid eller lust, jobba och två barn tar sin beskärda del av dygnet. Nu har jag jobbat i en måna...

Ovido - Quiz & Flashcards